Nina :D

Häjj alla glada! :D
Nu sitter jag här och funderar lite, pratar i tele, musik, kollar facebook, och bilddagboken. :)
Antar att man snart ska gå och lägga sig. :p
Är egentligen ganska trött...
Känner att det märks.
Fick fråga Elliot om hur egentligen stavas^^.
OMG!

Jag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR så sjukt mycket tillbaka till skolan. :'(
Saknar alla underbara kompisar man har där!
WAAAAH!
Förstår inte att jag inte får gå dit på typ..... 7VECKOR???!!!
Det är helt sjukt!
Inte speciellt glad över det^^.
Kunde inte någon annan fått det där jävla hålet istället?!

Aja sitter och lyssnar på Avril Lavigne-What The Hell.
Den är så sjukt bra!

SAKNAR dej Jonna Jonsson, Mikaela Berglund, Junia Henriksèn, Cecilia Strandli, Sofie Ersson, Elliot Nyroos, och många fler, men det är alla jag kommer på just nu.

Känner för att ladda upp några minnen, så här kommer det lite bilder.




Höhö! en bild fråni somras när jag och min underbara syster Anna-Lina skulle till stan. :D
Älskar dej Anna-Lina!;**







Maddes bröllop^^ jag och Jenny står i bakrunden och viskar. höhö!




Mamma, Anna-Lina, Hanna, Elin, jag, Rikard och Thomas på en hundutställning i Gällivare. :)





Jag och mamma äter pizza med familjen Westin i Gällivare. :) Höhö fin jag var på denna bild då! ;D






Rikard, jag, Hanna, Anna-Lina, Elin och hundarna vid storforsen. :)




Hanna, Elin, Anna-Lina och jag har haft vattenkrig! :D



Hanna, jag, Elin och Anna-Lina har haft vattenkrig. :D (samma dag som den bilden ovan)

Det var några fina minnen man har. :)

jahjah nu ska jag gå till sängs och kolla på tv. :p
Go`natt alla glada! :D



Pöss// Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0