Nina.....

Häjj!
Eller rättaresagt godmorgon.
Jag vaknar typ vid 11.20.
Sen går jag upp och tar ut hundarna.
Går tillbaka och lägger mej i min underbara säng. :)
När jag har gått tillbaka dit kommer mamma efter och frågar om man vill ha frukost på sängen. =D
Och sen får man det.
Sen kommer en sjuksköterska och ska ta blodtryck på mej.
Det var bra, men inte pulsen.
Den var hög....
Som vanligt^^.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, bloggar, kollar facebook och kollar runt lite på bilddagboken. :)
Varför kan ingen vara sms-social för..?

Glömde att säga, i tisdags fick jag 10 nya hönor! :D
Massor av ägg! ;D
Höhö var bara tvungen att säga det. ;)

Snart kommer pappas hund att bli avlivad. :'(
Han är sjuk, har cancer.
Han kommer att tas bort när all snö är borta. :'(
En bild på honom:



Det är våran underbar Bingo.



Saknade tider det..
Man har många minnen från det lägret i smörnäs 2010.
Fan vad man saknar er alla!

Det är jätte fint väder ute. :D
Soligt, varmt och fint.
Eller inte direkt varmt.
Jo när det inte blåser. :p
Men men, hellre det, än mer snö. :)



Jahjah nu ska dagen få gå vidare. ;)
Kl är ju bara 12.38. ;p
Såååå..


Pöss// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0