juuuuuuuuunia äger dig

Snodde av Amelia :)
NÄR…

Åt du senast: 5 timmar sen
Läste du en bok senast: några veckor sen kanske
Var du på konsert senast: vet inte
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: i fredags
Svor du senast: 1 timme sen kanske?
Sjöng du senast: nyss
Klagade du senast: idag
Är det sommar: JA!

VEM…

Saknar du:
lukas, nina :)
Rörde dig sist: hmmm,
Kysste dig sist: lukas
Gjorde dig riktigt glad senast: lukas
Fick du sms från senast: lukas tror jag

HAR DU…

För många vänner:
går det?
Tvångstankar: mmjoo
Någon annan psykisk sjukdom: hahaha jo har jag säkert. 
Färgat håret: ja, 
Brutit några ben: nopee
Några piercings: räknas öronen?
Egen dator: YEEEES!!
Gjort bort dig rejält: haha jaa
Bra självförtroende: sådär
Kysst någon: aarå
Haft sex:
Sagt jag älskar dig till någon idag: jo
Varit kär: ja, due 
Blivit kär i någon på nätet: haha ne?
Dumpat någon: jao
Blivit dumpad: yes
Velat vara otrogen: neeej

HUR….

Går du:
lite vingligt tror jag..
Fördriver du tiden: med detta just nu
Mycket pengar har du: typ pengar på kortet haha
Tjänar du pengar: haha , nej
Ofta diskar du: inte ofta
Ofta städar du: när det behövs
Ofta träffar du din familj: i princip varje dag, eller inte alla syskon
Mycket äter du: tillräckligt

ÄR DU..

Förstående:
hoppas det
Osäker: ibland så
Blyg: ne eller jo eller ne ?
Smart: hahaha jaaa..
KISS&HUUUUUUGS JUNIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0