Eric saaaaade sjukan

Hej! Nina är på hundläger hihi så nu är det bara jag som uppdaterar :)
Jag har haft avslutning i fredags! Äntligen! Söndagen innan det kom Eric Saade min älskling till Uppsala. Jag stod i kö i en och en halv timme men det var det sååå värt. Bild på oss. Jag älskar dig!
Sen på fett me kärlek träffade jag danny! Tyvärr har jag ingen bild men bild på autografen kommer!
Våran konversation:
- Junia sträcker fram sin arm & danny tar tag i den.
- Danny tar av mig min keps och kollar mig i ögonen.
Danny: Har vi träffats förut? :)
Junia: ROOOODNAR
Danny: Jag känner igen dig! Sötnos!
VI KRAMAS SUUUPERMYSIGT :*
En annan bild på Danny istället :)
KISS&HUUUGS JUNIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0